Počet záznamov: 1
Riadenie marketingového imidžu športového klubu
SYS 0068885 LBL 02275nla$$2200385$$$450$ 005 20240502071831.8 100 $a 20080110a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Riadenie marketingového imidžu športového klubu $f Tomáš Bačo 330 $a V súčasnosti sa problematika imidžu stáva čoraz viac aktuálnou najmä v tých oblastiach, kde extenzívne formy už nedosahujú očakávané efekty v spotrebiteľskom správaní. Športové kluby patria do tejto oblasti, nakoľko je pre ne životne dôležité budovať pozitívny imidž u svojich členov, divákov a sponzorov. Imidž športového klubu je hlavná hodnota, ktorú môžu kluby ponúknuť svojim cieľovým skupinám. Predovšetkým sponzori prihliadajú na imidž daného klubu, pretože sponzorstvo sa považuje za jednu z foriem marketingovej komunikácie ziskovej firmy. Diváci a členovia si vytvárajú väzby k športovému klubu na základe hodnôt, ktoré klub zastáva. Dominantným prejavom týchto hodnôt je imidž športového klubu. Z týchto dôvodov by sa mali športové kluby zamerať na riadenie marketingového imidžu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0068657 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 3, č. 1-2 (2007), s. 53-60 $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $q E $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080110 $g AACR2 830 $a http://casopisy.euke.sk/mtp/clanky/1-2-2007/7.baco.pdf 830 $a externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1