Počet záznamov: 1  

Jak měřit účinky komunikace

  1. SYS0068892
    LBL
      
    01210naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231016105737.5
    100
      
    $a 20080110a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak měřit účinky komunikace $f Vladimír Bystrov
    330
      
    $a Problematika, ako efektívne merať účinok PR aktivít. Šešťstupňový cyklus ovplyvňovania podľa J. Macnamara. Stanovenie merateľných cieľov v komunikácii s verejnosťou. Meranie vo fáze vstupu. Meranie výstupov. Otázka kvality a kvantity. Vyhodnotenie výsledkov PR aktivít.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129890 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 4, č. 12 (prosinec 2007), s. 50-51 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009635 $a Bystrov $b Vladimír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080110 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.