Počet záznamov: 1
Jak měřit účinky komunikace
SYS 0068892 LBL 01210naa$$2200253$$$450$ 005 20231016105737.5 100 $a 20080110a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Jak měřit účinky komunikace $f Vladimír Bystrov 330 $a Problematika, ako efektívne merať účinok PR aktivít. Šešťstupňový cyklus ovplyvňovania podľa J. Macnamara. Stanovenie merateľných cieľov v komunikácii s verejnosťou. Meranie vo fáze vstupu. Meranie výstupov. Otázka kvality a kvantity. Vyhodnotenie výsledkov PR aktivít. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129890 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 4, č. 12 (prosinec 2007), s. 50-51 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0009635 $a Bystrov $b Vladimír $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080110 $g AACR2
Počet záznamov: 1