Počet záznamov: 1
Neue trends im internationalen marketing
Názov Neue trends im internationalen marketing Preklad názvu New trends in international marketing Autorské údaje Dagmar Lesáková, Klaus Mühlbäck, Zora Trnková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mühlbäck Klaus Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 4 (2007), s. 444-456. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik malý * podnik stredný * marketing medzinárodný * internacionalizácia * komunikácia multikultúrna * komunikácia marketingová Anotácia Nové tendencie v medzinárodnom marketingu malých a stredne veľkých podnikoch (MSP). Identifikácia faktorov a kritérií, ktoré vytvárajú trendy v medzinárodnom marketingu. Štrukturálne tendencie typické pre medzinárodný marketing. Vplyv charakteru medzinárodného marketingového prístupu na budúcnosť globálneho marketingu. Analýza nového trendu v medzinárodnom marketingu - interkultúrneho marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00218-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1