Počet záznamov: 1
Zákaznícky prístup v marketingovej stratégii
Názov Zákaznícky prístup v marketingovej stratégii Preklad názvu Customer approach in marketing strategy Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové trendy - nové nápady 2007 : 2. mezinárodní vědecká konference, Znojmo 22.-23. listopadu 2007 : sborník příspěvků. S. 200-203. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2007. ISBN 978-80-903914-2-0 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * zákazníci * náklady * rentabilita * lojálnosť zákazníkov Anotácia Zákaznícky prístup k tvorbe marketingovej stratégie vo väzbe na vrcholový cieľ podnikania, ktorým je maximalizácia finančných výsledkov. Súvislosti medzi hodnotou zákazníka determinovanou posúdením životného cyklu zákazníka vo vzťahu ku konkrétnemu podniku a podnikovým výkonom. Päť zákaznícky orientovaných marketingových taktík:1. Výber vhodných zákazníkov 2. Spôsoby získania zákazníkov 3. Manažment multikanálového nákupu 4. Manažment vysoko nákladových zákazníkov 5. Spoločný manažment lojality a rentability. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00379-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1