Počet záznamov: 1
Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh
Názov Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh Autorské údaje Nora Mikušová Autor Mikušová Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 299-301. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2007. ISSN 1336-3514 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.8 - Operačný výskum Heslá práce kvalifikačné * výrobky nové * reklama * konkurencia * trh * metódy optimalizačné Anotácia Informácia o zameraní a cieľoch dizertačnej práce, obhajoba ktorej sa konala 13.septembra 2007. V práci sú formulované a riešené modely dynamickej optimalizácie firiem v prostredí nedokonalej konkurencie. Kategória EPC Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-2
článok
Počet záznamov: 1