Počet záznamov: 1
Strategické aliancie v maloobchode
Názov Strategické aliancie v maloobchode Autorské údaje Vladimír Jakubec Autor Jakubec Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 176-183. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve Heslá spolupráca podnikov * kooperácia * aliancie strategické * organizácie * firmy * komunikácia * informácie * manažment * maloobchod * nákup Anotácia Charakteristika pojmu strategické aliancie. Vplyv kooperácie na konkurencieschopnosť nezávislého obchodu. Pozitívne a negatívne motívy v horizontálnej kooperácii v oblasti nákupu. Typológia strategických nákupných aliancií: piggy-backing aliancie, aliancie manažované tretím subjektom, aliancie nákupného vodcu, projektové aliancie, programové aliancie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00774-029, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1