Počet záznamov: 1
7 principů masového marketingu
Názov 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu Autorské údaje Mark Earls, překlad: Veronika Klimešová Autor Earls Mark Ďalší autori Klimešová Veronika (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Brno : Computer Press , 2008. - 277 s. Edícia Praxe manažera ISBN 978-80-251-1911-2 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * komunikácia masová * reklama * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 824342
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 824342 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1