Počet záznamov: 1
Marketing podle cílových skupin
Názov Marketing podle cílových skupin Autorské údaje Jochen Kalka, Florian Allgayer, překlad: Barbora Nosková Autor Kalka Jochen Spoluautori Allgayer Florian Ďalší autori Nosková Barbora (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Brno : Computer Press , 2007. - vii, 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * propagácia * správanie spotrebiteľa * výskum sociologický Báza dát KNIHY Počet ex. 5, z toho voľných 2, prezenčne 3 Signatúra 824359, 832427, 854626, 856910, 856911
kniha
Call number Location Sublocation Info 824359 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 854626 SEK Sklad knižničného fondu availaible 856910 SEK Sklad knižničného fondu availaible 856911 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only 832427 OBF Knižnica Obchodnej fakulty In-Library Use Only
Počet záznamov: 1