Počet záznamov: 1  

Moderné - hodnotové ukazovatele merania výkonnosti

  1. RYBÁROVÁ, Daniela. Moderné - hodnotové ukazovatele merania výkonnosti. In Finančný manažment a controlling v praxi : [odborný mesačník pre oblasť finančného riadenia]. - Bratislava : Iura Edition, 2008. ISSN 1337-7574, 2008, č. 1, s. 9-15
    Ohlasy:
    [4] BONDAREVA, Irina. Formovanie a výber finančnej stratégie malých a stredných podnikov. In Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska: vzdelanosť - efektívna verejná správa - podnikanie v regiónoch : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 5. výročia vzniku Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave [elektronický zdroj]. Bratislava : [Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave], 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-970272-2-3. S. 24-33.
    [4] JANISOVÁ, Marianna - JÁNOŠOVÁ, Zuzana. Riadenie hodnoty podniku a moderné metódy hodnotenia finančnej výkonnosti podnikov. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU. 2010, s. 1-10.
    [4] ZÁVARSKÁ, Zuzana. Vplyv zadlženosti podniku na rentabilitu vlastného imania ako indikátora finančnej výkonnosti. In Journal of management and business : research and practice. Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2010. ISSN 1338-0494, 2010, roč. 2, č. 1-2, s. 103-112.
    [4] JANISOVÁ, Marianna. Problémy pri výpočte ekonomickej pridanej hodnoty. In Výsledky riešenia končiacich grantových úloh VEGA 1/0261/10, 1/0872/09, 1/0384/10, 1/0415/10 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3330-0, s. 82-85.
    [4] FREŇÁKOVÁ, Magdaléna - CICHOVSKÁ, Gabriela. Problematika výkonnosti podniku, jej merania a hodnotenia. In Financie, účtovníctvo, dane 2014 so zameraním na súčasné problémy : nekonferenčný recenzovaný vedecký zborník [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3855-8, s. 69-86 CD-ROM. VEGA 1/0292/13.
    [2] SAGATOVA, Slavka. OPPORTUNITIES AND BARRIERS OF PERFORMANCE MANAGEMENT OF THE ENTITIES FINANCED FROM PUBLIC FUNDS. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2014, 2014, pp. 463-467., Registrované v: WOS
    [3] GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana. Ukazovatele hodnotenia marketingovej výkonnosti podniku - význam a problémy. In Trendy v podnikání 2016. Mezinárodní vědecká konference. Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016 [elektronický zdroj]. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016. ISBN 978-80-261-0648-7, s. 1-8 CD-ROM. VEGA 1/0546/15.
    [4] GRANČIČOVÁ, Katarína. Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti. In Paradigmy informačného manažmentu : recenzovaný zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4347-7, s. [1-11] CD-ROM.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.