Počet záznamov: 1  

Kontextová reklama brandovým nástrojem

  1. Názov Kontextová reklama brandovým nástrojem
    Autorské údajeJán Šifra
    Autor Šifra Ján
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 6 (červen 2008), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * internet * tovar * marketing * značky výrobkov
    AnotáciaPPC (pay per click) reklama na internete. Obchodný model PPC. Dva druhy PPC reklamy podľa J. Owyanga: reklama vo vyhľadávačoch a kontextová reklama. Ciele kontextovej reklamy. Šírenie značky na internete.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 6-11

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.