Počet záznamov: 1
Budování loajality
SYS 0079274 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231213141249.6 100 $a 20080813a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Budování loajality $f Miloš Drdla 330 $a Skupiny, ktoré sa podieľajú na rozvoji organizácie. Cieľ úspešnej organizácie - rovnomerná spokojnosť záujmových skupín. Dôležitá skupina - skupina zákazníkov. Budovanie vzťahu so zákazníkmi. Hodnota zákazníka. Lojálnosť zákazníka. Dlhodobé partnerstvo. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147886 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 43, č. 7 (Červenec 2008), s. 38 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0058573 $a Drdla $b Miloš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080813 $g AACR2
Počet záznamov: 1