Počet záznamov: 1
Tvorba marketingového informačného systému v organizáciách verejného sektora
Názov Tvorba marketingového informačného systému v organizáciách verejného sektora Preklad názvu Creation of marketing information systems in organizations of public sector Autorské údaje Zoltán Rózsa Autor Rózsa Zoltán Zdrojový dokument Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenskej republiky : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 22. november 2007. S. 146-152. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISBN 978-80-89143-64-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systémy informačné * marketing * sektor verejný * internet * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Funkcie marketingového informačného systému (MIS) v procese zvyšovania adaptability organizácie verejného sektora. Rozhodnutie o konkrétnom spôsobe obstarania MIS. Hodnotenie výkonnosti marketingového informačného systému. Integrácia internetu do marketingového informačného systému. Implementácia koncepcie CRM (Customer relationship management). Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1