Počet záznamov: 1  

Jsme spokojení, ale co přinese budoucnost?

  1. Názov Jsme spokojení, ale co přinese budoucnost?
    Autorské údajeKateřina Hrubešová
    Autor Hrubešová Kateřina
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 8 (Srpen 2008), s. 29. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * propagácia * internet * zákazníci
    AnotáciaVýsledky výskumného projektu, ktorý zisťoval spokojnosť a očakávanie voči internetovej reklame medzi marketingovými manažérmi. Najdôležitejšie faktory pre využitie internetovej reklamy. Kedy je vhodné použiť internetovú reklamu. Ako platiť za internetovú reklamu. Merateľnosť kampaní, zasažiteľnosť cieľových skupín a veľkosť rozpočtu - najdôležitejšie faktory ovplyvňujúce investície do internetovej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.