Počet záznamov: 1  

[Corporate identity II.]

  1. Názov [Corporate identity II.]
    Autorské údajeJana Pásztorová
    Autor Pásztorová Jana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2008), s. 132-134. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Corporate identity II / Otília Zorkóciová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá kultúra podniková * identita podniková * recenzie * prostredie podnikové
    AnotáciaRecenzia na vedeckú monografiu, ktorá je zostavená z piatich samostatných kapitol. Publikácia zrozumiteľne vysvetľuje teoretické prístupy k problematike Corporate Identity, doplnené obrázkovým materiálom, ukážkami reálnych príkladov a praktických rád skutočnej praxe.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01113-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.