Počet záznamov: 1
Branding management
Názov Branding management : la marque, de l'idée a l'action Autorské údaje Georges Lewi et Jérôme Lacoeuilhe Autor Lewi Georges Spoluautori Lacoeuilhe Jérôme Vydavateľské údaje Paris : Pearson Education , 2007. - 495 s. Vydanie 2e éd. ISBN 2-7440-7233-8 , 978-2-7440-7233-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobné * manažment * značky výrobkov * stratégia marketingová * produkty * služby * podnik * marketing * psychológia * správanie spotrebiteľa * cyklus výrobku životný * revitalizácia * licencie * portfólio * záruka * spoľahlivosť výrobkov * hodnota * manažéri * stratégia podniková Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 3, prezenčne 1 Signatúra 829475, 829476, 829480, 847348
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 829475 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829476 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829480 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 847348 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1