Počet záznamov: 1  

Marketing kultúry

  1. Názov Marketing kultúry . Kapitola 11.
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingové aplikácie. S. 252-278. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. ISBN 80-225-1250-8
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCKapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 00078-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.