Počet záznamov: 1
Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi
Názov Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi Preklad názvu Direct marketing forms applied for building-up relationships with customers Autorské údaje Lucia Michalková Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008. S. 95-101. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * komunikácia marketingová * telemarketing * pošta elektronická * zákazníci Anotácia Charakteristika jednotlivých foriem priameho marketingu, ktoré sa používajú na budovanie vzťahov so zákazníkmi: direct mail, telemarketing - aktívny a pasívny, e-mail marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01605-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1