Počet záznamov: 1
Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť?
Názov Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť? Preklad názvu Complaint management in service sector - no take chance? Autorské údaje Miroslav Hrnčiar Autor Hrnčiar Miroslav Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 29-32. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá manažment * služby * zákazníci * produkty * komunikácia Anotácia Spätná väzba zo strany zákazníka. Zdroje údajov o zákazníkoch a produktoch. Využitie údajov zo sťažnosti od zákazníkov. Manažérstvo sťažností ako súčasť princípov CRM (koncepcia manažérstva vzťahu so zákazníkmi). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1