Počet záznamov: 1
Jak se rozhoduje zákazník
SYS 0086919 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231114080028.6 100 $a 20081127a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Jak se rozhoduje zákazník $f Gustav Tomek, Věra Vávrová 330 $a Základom poznania nákupného rozhodovania je psychický proces, v ktorom pôsobí rad faktorov z oblasti ekonomickej, politicko-právnej a sociálnej. Poznanie prognózy nákupného a spotrebného chovania je jedným zo základných objektov skúmania v rámci manažmentu produktu. Definícia chovania pri voľbe produktu. Vnímanie úžitkovej hodnoty produktu zákazníkom. Požiadavky obchodu a spotrebiteľa. Poradie kritérií rozhodujúcich o nákupe. Predstava o vlastnej konkurenčnej výhode. Nákupné chovanie profesionála. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147871 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 18, č. 2 (2008), s. 8-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002314 $a hodnota tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002315 $a hodnota úžitková 610 1-
$9 eu_un_auth*0002957 $a manažment sortimentný 675 $a 159.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000022 $x Psychológia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0028975 $a Vávrová $b Věra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081127 $g AACR2
Počet záznamov: 1