Počet záznamov: 1  

Jak se rozhoduje zákazník

  1. SYS0086919
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080028.6
    100
      
    $a 20081127a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak se rozhoduje zákazník $f Gustav Tomek, Věra Vávrová
    330
      
    $a Základom poznania nákupného rozhodovania je psychický proces, v ktorom pôsobí rad faktorov z oblasti ekonomickej, politicko-právnej a sociálnej. Poznanie prognózy nákupného a spotrebného chovania je jedným zo základných objektov skúmania v rámci manažmentu produktu. Definícia chovania pri voľbe produktu. Vnímanie úžitkovej hodnoty produktu zákazníkom. Požiadavky obchodu a spotrebiteľa. Poradie kritérií rozhodujúcich o nákupe. Predstava o vlastnej konkurenčnej výhode. Nákupné chovanie profesionála.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147871 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 18, č. 2 (2008), s. 8-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002314 $a hodnota tovaru
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002315 $a hodnota úžitková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002957 $a manažment sortimentný
    675
      
    $a 159.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000022 $x Psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028975 $a Vávrová $b Věra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081127 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.