Počet záznamov: 1  

CRM 2008

  1. SYS0087654
    LBL
      
    $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220909091142.6
    010
      
    $a 978-80-7395-130-6
    100
      
    $a 20081205$2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a CRM 2008 $b elektronický zdroj $e Customer Relationship Management ‘08 $e <the> international scientific conference $e proceedings of the abstracts organized in framework of grant GACR 402/06/0577 “Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a company” $e September, 24th - 25th, 2008 Pardubice $f editor Jan Vávra
    210
      
    $a Pardubice $c Univerzity of Pardubice $d 2008
    215
      
    $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0025695 $a Vávra $b Jan $4 340
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0012258 $a Lošťáková $b Hana $4 675
    710
    12
    $3 eu_un_auth*0025689 $a CRM 2008 $b International scientific conference $e Pardubice, Česko $f 24.-25.9.2008 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081205 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.