Počet záznamov: 1  

Segmentácia klientov bánk

  1. Názov Segmentácia klientov bánk
    Preklad názvuThe segmentation of bank clients
    Autorské údajeMária Hasprová
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 31-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
    PoznámkyVEGA 1/4561/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá banky * klienti * starostlivosť o zákazníkov
    AnotáciaRozvoj konkurenčného prostredia a orientácia finančných inštitúcií na klienta vedú osobitne banky k využívaniu marketingového prístupu v riadení. Nároky a požiadavky klientov kladené na banky sa v poslednom čase podstatne zmenili, klienti sa stali nezávislejšími, prieberčivejšími, náročnejšími a racionálnejšími. Tieto zmeny vyvolávajú na strane bánk doposiaľ nepoznané problémy ako sú nižšie marže, väčšie riziká, silnejšia konkurencia a stagnujúca miera rastu. Segmentácia klientov - rozdelenie klientov do segmentov s cieľom, čo najlepšie vyhovieť potrebám jednotlivých segmentov a tým aj jednotlivým klientom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00225-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.