Počet záznamov: 1
Postavenie distribúcie v marketingovom mixe vodárenských spoločností
Názov Postavenie distribúcie v marketingovom mixe vodárenských spoločností Autorské údaje Monika Némová Autor Némová Monika Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 94-102. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 628.1/.3 - Voda Heslá vodárenstvo * spoločnosti * distribúcia * marketing mix * komunikácia marketingová Anotácia Vodárenské odvetvie - odvetvie strategického charakteru. Podstata distribúcie. Charakteristika vodárenského odvetvia. Podstata a špecifiká marketingového mixu vodárenskej spoločnosti. Produkt, cena, komunikácia, distribúcia v prostredí vodárenskej spoločnosti. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1