Počet záznamov: 1
Značky majú svoju finančnú hodnotu. Pracujte na nej !
Názov Značky majú svoju finančnú hodnotu. Pracujte na nej ! Autorské údaje Juraj Mišún Autor Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Zisk. Č. 1 (2009), s. 50-51. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá podnik * značky výrobné * značky výrobkov Anotácia Operatívny zisk je v prípade podnikov, ktoré sa silne sústredia na svoju značku pri riadení, takmer dvojnásobný oproti priemeru branže. Značka však len tak jednoduch nevznikne. Prečo sa oplatí budovať značku. Značka musí vzbudzovať pocity. Tvorba, manažment, ohodnotenie značky. Podniky a značky. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00317-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-6
článok
Počet záznamov: 1