Počet záznamov: 1
Medzinárodný marketing: teória v praxi
SYS 0092250 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240226122637.7 010 $a 978-80-969567-9-1 100 $a 20090313d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Medzinárodný marketing: teória v praxi $e [prípadové štúdie] $f Jana Koprlová 205 $a 2. dopln. vyd. 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo Daniel NETRI $d 2008 215 $a 284 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007109 $a výroba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003914 $a odberatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006618 $a trh nákupný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006631 $a trh predávajúceho 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0056468 $a Koprlová $b Jana $4 070 $p EUBOBFKMO $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090313 $g AACR2
Počet záznamov: 1