Počet záznamov: 1
Kdy je roadshow efektivní?
Názov Kdy je roadshow efektivní? Autorské údaje Petr Lešek Autor Lešek Petr Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009), s. 22-24. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * značky výrobkov * firmy * zákazníci * rozpočet nákladov * efektívnosť Anotácia Otázky, na ktoré si firma musí dať odpoveď pred realizáciou roadshow. Roadshow ako podporný prostriedok značky. Praktický príklad: Roadshow s názvom "Jde se na hokej". Manuál pre úspešnú roadshow. Vyhodnotenie úspešnosti roadshow. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-7 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1