Počet záznamov: 1
Rychlá cesta k účinnější reklamě!
Názov Rychlá cesta k účinnější reklamě! Autorské údaje Walter Spitz Autor Spitz Walter Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009). - Praha : Economia, 2009 Top značky : společná příloha týdeníku Marketing&Media 18/2009 a měsíčníku Trend marketing 4/2009. s. 4-6. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * investície * efektívnosť * marketing * stratégia marketingová * zákazníci * značky výrobkov Anotácia Zoznam, ktorý pomôže marketingovým a reklamným riaditeľom pri zvyšovaní efektívnosti reklamy a zvýšiť návratnosť investícií do reklamy. Rozdelenie otázok do troch ústredných myšlienkových okruhov. Strategický kontext. Komunikačný koncept - reklama. Reklamné nápady - percepčný kontext. Kreatívne prevedenie reklamy - formálne spracovanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-7 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1