Počet záznamov: 1  

Globalization influence in e-marketing

  1. Názov Globalization influence in e-marketing
    Preklad názvuVplyv globalizácie na e-marketing
    Autorské údajeJamal Hasan
    Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Heslá globalizácia * obchod elektronický * marketing * internet * využitie počítačov * analýzy
    AnotáciaSpoločné výhody webového analyzátora. Analytické závery z webu. Webové štatistiky. Inštalácia. Použitá metóda. Návštevníci webu. Zosumarizovanie výsledkov analýzy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00788-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.