Počet záznamov: 1
Nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu
Názov Nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu Preklad názvu New trends in marketing management development Autorské údaje Ignác Prno, Viera Cibáková Autor Prno Ignác Spoluautori Cibáková Viera Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 5, č. 1 (máj 2009), s. 44-48. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá podnik * kultúra podniková * marketing * manažment * synergetika Anotácia Potreba nového prístupu k problematike manažmentu a marketingu a ku skúmaniu riadenia sociálno-ekonomických systémov s využitím najnovších poznatkov vedy, najmä z oblasti synergetiky. Veľký význam podnikovej kultúry pri ďalšom vývoji podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - KNIHY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2009: 1-2
článok
Počet záznamov: 1