Počet záznamov: 1
Customer Equity - New Marketing Management Strategy Focus
Názov Customer Equity - New Marketing Management Strategy Focus Preklad názvu Rovnosť zákazníkov – zameranie novej stratégie marketingového manažmentu Autorské údaje Krystyna Kmiotek, Milan Oreský Autor Kmiotek Krystyna Spoluautori Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Uncertainty - risk or opportunity : corporate business perspective, selected problems. S. 235-243. - Siedlce : Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, 2008. ISBN 978-83-7051-519-5 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá zákazníci * manažment * marketing * marketing manažment * plán * meranie * analýzy Anotácia Úloha marketingových manažérov. Manažment rovnosti, spravodlivosti voči zákazníkovi. Základy stratégie manažmentu zákazníka. Plán manažmentu zákazníka. Analýza rovnosti zákazníkov - zber údajov. Vývoj stratégie. Meranie, monitoring a hodnotenie. Obrat na investovaní, obrat na marketingu. Personálny manažment ako podpora manažmentu zákazníka. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00918-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1