- Cena očami zákazníkov
Počet záznamov: 1  

Cena očami zákazníkov

  1. Názov Cena očami zákazníkov : metódy cenových prieskumov
    Autorské údajeIgor Tóth
    Autor Tóth Igor
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 2 (2009), s. 19-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * ceny * testy * metódy * marketing mix * stratégia marketingová
    AnotáciaZhrnutie jednotlivých metód marketingového výskumu na skúmanie ceny na základe odborných podkladov a autorových praktických skúseností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.