Počet záznamov: 1  

Marketing mesta, imidž mesta a ich význam v aktívnom cestovnom ruchu

  1. Názov Marketing mesta, imidž mesta a ich význam v aktívnom cestovnom ruchu
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentÚloha měst jako kulturních center v aktivním cestovním ruchu : sborník přednášek. S. 58-61. - Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2002. ISBN 80-7329-014-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00105-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.