Počet záznamov: 1
Získavanie údajov o zákazníkoch B2C E-shopu pomocou web analytiky
Názov Získavanie údajov o zákazníkoch B2C E-shopu pomocou web analytiky Autorské údaje Andrej Hriciga Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 25-31. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov Heslá obchod elektronický * internet * používatelia * marketing Anotácia Príspevok stručne rozoberá problematiku kvantifikovateľných údajov o zákazníkoch E-commerce webu, možnosti ich zaznamenania, analýzy a interpretácie. Marketingoví pracovníci E-commerce webu môžu získať relevantné a kvantifikované údaje o svojich zákazníkoch, potencionálnych zákazníkoch a návštevníkoch webu a na základe týchto údajov možu prispôsobovať web a marketingové kampane pre dosahovanie vyšších príjmov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01159-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1