Počet záznamov: 1
Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR
SYS 0100047 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20230224093806.8 100 $a 20090813d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR $e dizertačná práca $f Michal Gašaj $g škol. Helena Labská 210 $a Bratislava $d 2008 215 $a 195 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred.. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014168 $a Gašaj $b Michal $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090813 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1