Počet záznamov: 1  

Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR

  1. SYS0100047
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230224093806.8
    100
      
    $a 20090813d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR $e dizertačná práca $f Michal Gašaj $g škol. Helena Labská
    210
      
    $a Bratislava $d 2008
    215
      
    $a 195 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred.. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014168 $a Gašaj $b Michal $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090813 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.