Počet záznamov: 1
Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR
Názov Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR : dizertačná práca Autorské údaje Michal Gašaj, škol. Helena Labská Autor Gašaj Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2008. - 195 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * trh spotrebiteľský * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 836704
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 836704 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1