Počet záznamov: 1
Malé a stredné podniky a euromarketing
Názov Malé a stredné podniky a euromarketing Autorské údaje Martina Špilová, Denisa Gajdová Autor Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Gajdová Denisa Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 456-460. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing * podnik malý * podnik stredný * marketing manažment * marketing medzinárodný * výhody konkurenčné Anotácia Definovanie a koncepcia euromarketinku. Rozdiely medzi marketingom a euromarketingom. Konkurenčná výhoda na globálnom trhu. Nové trendy manažmentu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01014-058, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1