Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh spoločnosti Coca - Cola HBC Slovakia s.r.o.
Názov Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh spoločnosti Coca - Cola HBC Slovakia s.r.o. : diplomová práca Autorské údaje Martina Glončáková, škol. Katarína Grančičová Autor Glončáková Martina Ďalší autori Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2009. - 62 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 837322
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1