Počet záznamov: 1
Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi
Názov Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi Autorské údaje Zora Vajsochrová Autor Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 405-409. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zákazníkov * lojálnosť zamestnancov * náklady * investície * návratnosť investícií * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Rentabilita marketingu. Dôležitý aspekt - návratnosť vložených prostriedkov. Dôležitý determinant úspechu firmy - lojálny zákaznícky kmeň a lojálni zamestnanci firmy. Lojalita - výzva a cesta budúcnosti. Sedem zásad, ktoré musia byť uplatnené pri formovaní lojálneho zákazníckeho kmeňa. Systém total loyalty management. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01083-036, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1