Počet záznamov: 1
Rozvoj vzťahov so zákazníkmi v kontexte potreby vzdelávania klientov a zamestnancov poisťovní
Názov Rozvoj vzťahov so zákazníkmi v kontexte potreby vzdelávania klientov a zamestnancov poisťovní Preklad názvu Development of relationship management with customers and requirements to educate customers and employees of insurance companies Autorské údaje Erika Pastoráková Autor Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Zdrojový dokument Sociálna politika súčasnosti v kontexte protirečení doby : elektronický zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 28.-29. máj 2009. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2009. ISBN 978-80-225-2701-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.104 - Pracovný pomer všeobecne. Industrial relations. Labour relations Heslá poisťovne * zákazníci * klienti * zamestnanci * vzťahy pracovné * vzdelávanie Anotácia Snahou poisťovní je budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi. Podstata potreby rozvoja vzťahov so zákazníkmi. Autorka sa zameriava na pracovníkov poisťovní, ktorí sú v prvom kontakte s klientom. Zdôrazňuje význam a neustálu potrebu ich vzdelávania, ako aj vzdelávania klientov. Súčasný stav koncepcie vzdelávania pracovníkov a klientov poisťovní. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00886-033, FNH - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1