Počet záznamov: 1  

Rozvoj vzťahov so zákazníkmi v kontexte potreby vzdelávania klientov a zamestnancov poisťovní

  1. Názov Rozvoj vzťahov so zákazníkmi v kontexte potreby vzdelávania klientov a zamestnancov poisťovní
    Preklad názvuDevelopment of relationship management with customers and requirements to educate customers and employees of insurance companies
    Autorské údajeErika Pastoráková
    Autor Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdrojový dokument Sociálna politika súčasnosti v kontexte protirečení doby : elektronický zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 28.-29. máj 2009. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2009. ISBN 978-80-225-2701-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.104 - Pracovný pomer všeobecne. Industrial relations. Labour relations
    Heslá poisťovne * zákazníci * klienti * zamestnanci * vzťahy pracovné * vzdelávanie
    AnotáciaSnahou poisťovní je budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi. Podstata potreby rozvoja vzťahov so zákazníkmi. Autorka sa zameriava na pracovníkov poisťovní, ktorí sú v prvom kontakte s klientom. Zdôrazňuje význam a neustálu potrebu ich vzdelávania, ako aj vzdelávania klientov. Súčasný stav koncepcie vzdelávania pracovníkov a klientov poisťovní.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00886-033, FNH - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.