Počet záznamov: 1
Faktory úspechu internacionalizácie v obchode
Názov Faktory úspechu internacionalizácie v obchode Preklad názvu Success factors of internationalisation in trade Autorské údaje Monika Matušovičová Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 5 (1/2009), s. 81-89. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Heslá internacionalizácia * obchod * konkurencia * výhody konkurenčné * podnik obchodný * trh Anotácia Vymedzenie teoretických aspektov internacionalizácie v obchode. Kľúčové faktory úspešnosti zahraničnej expanzie obchodných podnikov. Formy predaja. Silná finančná pozícia. Podniková kultúra. Manažment. Náskok na trhu v porovnaní s konkurentmi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01305-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 5-8
článok
Počet záznamov: 1