Počet záznamov: 1
Faktory a formy priameho marketingu na Slovensku
Názov Faktory a formy priameho marketingu na Slovensku : dizertačná práca Autorské údaje Lucia Michalková, škol. Helena Labská Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2009. - 153 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * Slovensko * reklama Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 839090 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 839090 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1