Počet záznamov: 1
[Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]
SYS 0104792 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072141.9 100 $a 20091022d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume] $f Zuzana Francová 330 $a Recenzia na monografiu, ktorá v troch kapitolách vysvetľuje a objasňuje problematiku využívania informačných a komunikačných technológií v procese marketingového výskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0104294 $1 010 $a 978-80-225-2813-9 $1 200 1 $a Vzťahový marketing $d Relationships marketing : its specialties, forms and selected applications $e osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu $e monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles $f Zuzana Francová a kol. $v S. 173-174 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 178 s. 470 -1
$1 001 eu_un_cat*0093946 $1 200 1 $a Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume $1 210 $a Bratislava $c Daniel NETRI $d 2008 $1 215 $a 84 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0028949 $a Mariaš $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029308 $a Babiak $b Martin $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091022 $g AACR2
Počet záznamov: 1