Počet záznamov: 1
Product character of the projects
Názov Product character of the projects Autorské údaje Peter Filo, Júlia Lipianska Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 16-25. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá projekty * produkty * služby * marketing * nástroje marketingové Anotácia Produktové znaky, ktoré je možné zovšeobecniť pre popis projektov a projektový manažment. Projekty ako nástroj uspokojovania potrieb a ich chápanie ako jednu z foriem produktov. Rozšírenie klasickej marketingovej teórie a návrh tretej formy produktov pre špecifické potreby - projekty. Popis projektov pomocou marketingových nástrojov. Možnosť kúpiť projekt ako inú vec na uspokojenie potrieb a s jeho pomocou dosiahnuť očakávaný cieľ. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01525-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1