Počet záznamov: 1  

Význam výskumu ako východiska pre aktivity v rámci interných public relations

  1. Názov Význam výskumu ako východiska pre aktivity v rámci interných public relations
    Preklad názvuThe Importance of research as fundament of internal public relations activities
    Autorské údajeŠtefan Žák
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 156-164. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    PoznámkyVEGA 1/4600/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * komunikácia interná * komunikácia marketingová * komunikácia firemná * firmy * zamestnanci * výskum
    AnotáciaPodstata a význam public relations. Charakteristika interných public relations. Interná komunikácia. Nástroje interných public relations. Výskum interných public relations.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01576-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.