- Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci
Počet záznamov: 1  

Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci

  1. SYS0105354
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072149.1
    100
      
    $a 20091029a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci $f Pavol Kita
    330
      
    $a Senzorický marketing rozširuje oblasť marketingu a nadobúda čoraz väčší význam pri rozhodovaní kupujúceho. Čo je senzorický marketing - špecifický druh marketingu, vhodný predovšetkým pre oblasť potravinárstva. Využitie v praxi - príklad analýzy segmentu fast-foodov. Prieskum medzi spotrebiteľmi - výsledky v tabuľkách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164971 $1 011 $a 1335-9266 $1 200 1 $a Slovenský výber $e mesačník manažmentu obchodu $v Roč. 13, č. 10 (2009), s. 30-33 $1 210 $a Bratislava $c SON MEDIA $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004571 $a potravinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091029 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.