Počet záznamov: 1
Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci
SYS 0105354 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072149.1 100 $a 20091029a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci $f Pavol Kita 330 $a Senzorický marketing rozširuje oblasť marketingu a nadobúda čoraz väčší význam pri rozhodovaní kupujúceho. Čo je senzorický marketing - špecifický druh marketingu, vhodný predovšetkým pre oblasť potravinárstva. Využitie v praxi - príklad analýzy segmentu fast-foodov. Prieskum medzi spotrebiteľmi - výsledky v tabuľkách. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164971 $1 011 $a 1335-9266 $1 200 1 $a Slovenský výber $e mesačník manažmentu obchodu $v Roč. 13, č. 10 (2009), s. 30-33 $1 210 $a Bratislava $c SON MEDIA $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004571 $a potravinárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091029 $g AACR2
Počet záznamov: 1