Počet záznamov: 1  

Rozvoj marketingového poradenstva a typológia poradenských stratégií v súčasných podmienkach slovenského trhu

  1. Názov Rozvoj marketingového poradenstva a typológia poradenských stratégií v súčasných podmienkach slovenského trhu
    Autorské údajeJarmila Tkáčiková
    Autor Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. S. 150-153. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 00768-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.