Počet záznamov: 1
Creating powerful brands in consumer, service and industrial markets
Názov Creating powerful brands in consumer, service and industrial markets Autorské údaje Leslie de Chernatony and Malcolm McDonald Autor Chernatony Leslie de Spoluautori McDonald Malcolm Korporácia The Chartered Institute of Marketing Vydavateľské údaje Oxford : Butterworth-Heinemann , 1998. - xiii, 430 s. Vydanie 2nd ed. ISBN 0-7506-2240-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * manažment produktový * trh * trh výrobkov * trh spotrebiteľský * zákazníci Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 840612
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 840612 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1