Počet záznamov: 1
Diagnóza cieľovej skupiny - polovica úspechu v biznise
Názov Diagnóza cieľovej skupiny - polovica úspechu v biznise Autorské údaje Emil Burák Autor Burák Emil Zdrojový dokument Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 9, č. 11 (2009), s. 50-51. - Bratislava : Versa Media, 2009. ISSN 1336-393X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá obchod * predaj * ponuka * dopyt * marketing * zákazníci * spotrebitelia Anotácia Polovica víťazstva v biznise znamená mať v ponuke jedinečný produkt a druhou polovicou úspechu je schopnosť správne hrať na najvhodnejšiu cieľovú skupinu v rámci lovu na zákazníka. Zápasy dvoch hlavných súperov trhu - ponuky a dopytu sú často v prevahe kupovania nie toho, čo by sme mohli alebo mali, ale toho, čo musíme (dokážeme si dovoliť) kúpiť. Na trhu tvorí len menšinu tzv. elita spotrebiteľov, preto sa obchodníci orientujú na štandardného, masového zákazníka. Rozhodujúcim klientom na trhu je stredná vrstva a najchudobnejšie masy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-12
článok
Počet záznamov: 1