Počet záznamov: 1  

Diagnóza cieľovej skupiny - polovica úspechu v biznise

  1. Názov Diagnóza cieľovej skupiny - polovica úspechu v biznise
    Autorské údajeEmil Burák
    Autor Burák Emil
    Zdrojový dokument Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 9, č. 11 (2009), s. 50-51. - Bratislava : Versa Media, 2009. ISSN 1336-393X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá obchod * predaj * ponuka * dopyt * marketing * zákazníci * spotrebitelia
    AnotáciaPolovica víťazstva v biznise znamená mať v ponuke jedinečný produkt a druhou polovicou úspechu je schopnosť správne hrať na najvhodnejšiu cieľovú skupinu v rámci lovu na zákazníka. Zápasy dvoch hlavných súperov trhu - ponuky a dopytu sú často v prevahe kupovania nie toho, čo by sme mohli alebo mali, ale toho, čo musíme (dokážeme si dovoliť) kúpiť. Na trhu tvorí len menšinu tzv. elita spotrebiteľov, preto sa obchodníci orientujú na štandardného, masového zákazníka. Rozhodujúcim klientom na trhu je stredná vrstva a najchudobnejšie masy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.