Počet záznamov: 1  

Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania

  1. SYS0107647
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083252.8
    100
      
    $a 20091210a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania $f Peter Filo, Júlia Lipianska
    301
      
    $a VEGA 1/0251/08
    330
      
    $a Víno a marketing. Prečo študenti marketingu pracovali s vínom. Víno ako didaktická pomôcka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0107071 $1 200 1 $a Víno jako multikulturní fenomén $b elektronický zdroj $e publikace vznikla z tematické mezinárodní interdisciplinární konference v Olomouci 23.-24.4.2009 $f editor Jaroslava Kubátová, Jitka Uvírová $v S. 45-49 $1 210 $a Olomouc $c [Univerzita Palackého v Olomouci] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006971 $a víno
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003224 $a marketing regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty
    610
    1-
    $a Katedra marketingu OF
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091210 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.