Počet záznamov: 1
Strategic marketing
Názov Strategic marketing : creating competitive advantage Autorské údaje Douglas West, John Ford, and Essam Ibrahim Autor West Douglas Spoluautori Ford John Ibrahim Essam Vydavateľské údaje New York : Oxford University Press , 2006. - 517 s. ISBN 978-0-19-92-7398-0 , 978-0-19-927398-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * výhody konkurenčné * inovácia výrobkov * značky výrobné * marketing služieb * komunikácia * marketing sociálny * zodpovednosť organizácie * zodpovednosť spoločenská * teória a prax Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 840395
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 840395 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1