Počet záznamov: 1
Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu
Názov Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu Autorské údaje Zdenka Kadeková Autor Kadeková Zdenka Zdrojový dokument MMPF. Manažment, mzdy, právo a financie : časopis pre ekonómov, právnikov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 16, č. 23-24 (2009), s. 290-305. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2009. ISSN 1335-9568 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * firmy Anotácia Public Relations (PR) - vzťah s verejnosťou - je nástrojom komunikačnej politiky marketingového manažmentu. PR - ich funkcia a dôležitosť pri riadení spoločnosti. Činnosti oddelenia PR v podniku. PR v oblasti financií. Komunikácia spoločnosti v čase krízy a príležitostná komunikácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 17-24
článok
Počet záznamov: 1